fniss.

Mina vänner kommer gå ut i linköping ikväll för att festa. Men jag har planerat att stanna hemma. När hände det? Jag stannar hemma istället för att gå ut och dansa. Men har verkligen inga pengar kvar nu... Och inga krafter heller för den delen. Sen fick jag ett erbjudande på fb-chatten om att gå ut i mjölby och hänga på Newport. Det låter faktiskt lockande, men jag stannar nog hemma från det också. Det är lite svårt att transportera sig bara till Mjölby. Jag önskar jag vore Harry Potter!

Dessutom lagar far min godaste middagen och min bror med tjej är hemma i huset, lite värt med andra ord. Och imorgon vettni. DÅ SKA JAG PÅ SAMUEL LJUNGBLAHD I JÖNKÖPING!!!!! Tusan vad kalas!




Kommentarer
Postat av: Jenny

åh samuel, vad avundsjuk jag blir!! Jag som just kom hem från jönköping :)

2010-12-18 @ 19:00:37
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Pussa på Samuel från mig! ;) Puss!!!

2010-12-18 @ 22:18:16
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0