dagens "unnande"

jag hade en trevlig dag i linkan, åkte efteråt till ikano där jag unnade mig det lilla röda. Sen åkte jag hem och vände ut och in på garderoben ihop om att få mer plats till mellandagsrean. (ska på värsta outleten i Tranås imorn med weekday och monkikläder!) Tyvärr blev jag bara 3 plagg fattigare, jag är helt värdelös på att rensa. Allt kan ju behövas i framtiden vetni...

Och helt plötsligt blev klockan massa, jag som skulle ringa alva.
som det kan gå.

nu borde jag fortsätta städa mitt rum som fått en redig dos av kläder... he he he


Kommentarer
Postat av: Alexander

Snygging där!

2010-12-29 @ 22:51:55
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh circus sale! :D har vart där två gånger redan kan jag säga, hittat lite smått och gott. Ska vara kvar ända till februari har jag hört, suppper! Lycka till, hoppas du hittar några fynd :))

2010-12-29 @ 23:03:01
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Snygga du!

2010-12-29 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0