Circus Sale

Då har man blivit cirkus 130 kronor fattigare då. Det var ju inte alls farligt med tanke på att det jag köpte var värt sisådär 800 spänn.  Dock fanns det inte tok för mycket kläder just för mig, men för er som har storlek xs-s var circus sale en guldgruva.

Lyckades dock, efter sisådär 2 timmar få med mig det här hem.


Tröja JC, 250 kr, 125 kr. (ej circus sale)     Shorts Cheap Monday  300 kr, 40 kr

Kofta Monki, 299 kr, 30 kr.            Linne Monki, 100 kr, 20 kr

Alla accesoarer 10 kr. Hittade en fin weekdaymössa som jag tyvärr råkade tappa i massan. Men det blev ett Weekdaypannband istället som jag glömde ta kort på.*

Trevlig dag med mamma och farmor i Tranås. Yayamen.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Shit!! Monki var då snälla med rean! :O Vilka fynd!

2010-12-31 @ 12:38:21
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0