Bortskämd på julafton

Idag räknar jag med null bloggbesökare. Alla är väl sjukt upptagna med att fira julafton?
Det är bara jag som kommer smita till datorn med jämna mellanrum för att andas lite. Det är så påfresteande med att hela släkten är här. Den första kommentaren jag får är att min ingefärskola är äcklig och det är den visst inte! Den är sjukt god!!!! Jag får väl äta upp den själv om det ska vara på det viset, och det gör jag så gärna!

När jag vaknade upp imorse hade tomten varit här med lite klappisar. Eller som mamma sa "bäst att du får några redan nu, annars kommer dina bröder bli avundsjuka..". Hihi, ibland älskar jag att vara minst och det enda barnet som bor hemma!

Och nu lyssnar jag inte på julmusik. Regina Spektor fyller rummet! Ashärligt!

HA EN FRÖJDEFULL JUL ALLIHOP!

Själv ska jag ner och leka!
See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0