best girls

det blev 9 och en halv timma på jobbet. I.am.dead! Snacka om sjukt hektiskt där några timmar, men samtidigt var det faktist väldigt kult. tihi.

Anledningen varför jag är så trött borde nog egentligen skyllas på Lina och Alva. De var här igår och vi sjöng i min kyrka på julgudtjänsten. Sen mös vi hela kvällen, såg på Stomp the yard (stört bra!!!!) och Raise your voice (pinsam b-film!), sen drömde vi om Jude Law och somnade tok för sent. Klockan ringde 9.30 och inte ens Alva ville gå upp då, så vi låg och drog oss för länge... Det var en bra gårdag iaf. I love that girls, de är mysigpysigast.

Snodde en bild från Lina. jag och Alva visar att vi OCKSÅ kan Stomp the yard!

Nu ska jag dricka te och titta på greys. Eller så-å-å-va.


Kommentarer
Postat av: Lina

myselimys <3

2010-12-28 @ 01:56:57
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0