Stupido

Det känns onödigt att stressa upp sig så här tidigt på terminen, men jag kan inte låta bli eftersom

1. Matilda åker till Åre på söndag. Visst att det finns telefon, men hur kul är det att ta uppdateringarna där jämt?? Jag som har massa uppdateringar och hon likaså plus att vi inte har träffats på flera veckor. Jag hade chansen att träffa henne idag, men såklart fick jag världens "jag-svimmar-om-jag-inte-får-sova"-huvudvärk. Kul värre. Jag får faktiskt panik på riktigt när jag tänker det. Min bästo åker till Åre och Afrika. Hon är lika gammal som jag, vi har alltid hållt ihop, gjort saker tillsammans, upplevt. Men sen hoppade hon över åttan och hamnade ur fas. Tog studenten före mig, fick uppleva livet. Orättvist. Jag som saknade henne när hon bodde i Norrpan, fatta vad jag kommer sakna henne när hon bor i Åre eller Afrika!!!

2. Jag måste hinna träffa Beccis innan hon åker till England. Inte bara för att jag har hennes film, utan eftersom hon kommer vara borta i ett år och jag inte har träffat henne sen i våras!
Jag gillar inte det här, folk bara försvinner.  England, Usa, Afrika, stora Sverige... !!!

3. Jag borde bestämma mig om gemu b. eller jag tror att jag har valt att inte läsa den kursen nu i samband med att jag inte bestämt mig och sagt till om något? JAG SUGER.

Nu ska jag sova. Har min första lektion imorgon bitti (bortsett från en religionslektion där vi bara presenterade varandra). Matte C. Det kommer bli mardrömskursen. YIPPI!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Om det med Johan, jaa, jag frågade honom :D

2010-08-18 @ 06:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0