Toppendag?

Håll tummarna för mig. Ikväll ska jag försöka komma in på krogen med ett pass som har gått ut. Jag är ju 18, men transportsyrelsen är så stört långsamma att jag fortfarande inte fått mitt körkort.
Så nu hoppas jag på lite tur, så även jag kan få spendera kvällen med finaste Frida som idag fyller 18 år och andra ladies. Det ska dansas, dansas lite till och även dansas. Det kommer bli finnemang!

Nu härnäst ska jag packa klart, för det gjorde jag inte igår. hehe. somnade redan klockan 22.30, det var nog tidigast den här sommaren. Sen blir det Linköping och fördriva tiden på ett och annat vis.
Bäst att jag sätter igång nu så jag kommer iväg idag!

Förövrigt är jag på toppenhumör idag. Kan knappt sitta still och vara tyst. Måste sjunga och ha mig till sommarlistan.


GRATTIS FRIDA!!!!!
Enjoy din 18-årsdag!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Frida

Taaaaaaaaaaaack! KÄNN PEPPEN FOR TONIGHT!!!!!! :D <3

2010-08-09 @ 11:31:25
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0