jag kommer snart ta strypgrepp på min dator

Jag ser inte fram emot hösten, ni vet det ruggiga och mörka. Men jag ser fram emot att spendera många timmar på fik med fina vänner, dricka latte och bara ha det bra. Som idag. Då satt jag, Frida, Pontus och Erik på Espresso House och smygåt Ben&Jerrys. De hade ju faktiskt glassmåndag och jag tog mig friheten att hänga på. Istället för att åka hem, läsa Det går an och göra uppgifterna till den sugiga boken som skulle varit inlämnade idag.
Bra början på det här skolåret känner jag. Jag som skulle bli värsta ambitiös och duktig failade direkt med första grejen. Fortfarande har jag inte spelat min fiolläxa och pianoläxan har jag bara klinkat på några gånger av den anledningen att jag aldrig är hemma. Hur ska det här sluta?! Jag hinner aldrig vara hemma nu för tiden och om jag är det vill jag bara vara inne på facebook eller sova.

Nu vill jag döda mitt internet. Det funkar varannan minut. IT MAKES ME CRAZY. VAD ÄR DET FÖR FEEEL LIIIXOOM!


Jag längtar redan tills lördag då det blir utgång med omtyckt folk!





Kommentarer
Postat av: Lina

Klart du ska få smaaaaka! :D



Och du Karin, jag har bestämt mig varje år för att jag ska vara ambitiös och duktig. Men det funkar aldrig.

Vissa människor är helt enkelt inte ämnade att vara såna.

Tyvärr... ;) <3

2010-08-30 @ 22:25:32
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: alexander

DU! jag såg dig på espresso house! och glassen...

2010-08-31 @ 11:07:03
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0