Ich heisse CKarin

Idag tog jag bilen till skolan och det var ju verkligen lyckat! Eftersom schemat är i stort sett tomt den här första skolveckan fanns det tillfälle att åka till Statoil två gånger för att köpa kaffe och spilla kaffe. Efter båda gångrarna blev det sedan att sitta i bilen och lyssna på svenska dåliga klassiker med mina finaste vänner. Dunka dunka på högsta volym och dans i sätena!

I skolan var det mest att kladda på nollor, kladda på treor och heja när nollorna hade sexkamp. Våra nollor är bäst btw. En tjej tog med sig tyskar, RIKTIGA tyskar, för att få nollepoäng! Score!

Efter lite chill hos Amanda blev det sedan dansbanan i Gamla Linköping. Där mötte vi upp resten av esteterna, dansande och lekte tills det blev sleeptime. Det här livet är feint alltså! Jag ser inte fram emot nästa vecka då skolan börjar på riktigt... eh.

GODNATT





Från och med nu stavar jag mitt namn med CK. CKarin, that's me!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HEJ CKARIN! Haha, gulligt :)

2010-08-19 @ 11:08:08
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Elvira

Sv: Haha tack så mycket ;P det var så roligt att simma/bada så det var värt att frysa sen haha ;P fin blogg du med! :D

2010-08-20 @ 18:15:06
URL: http://viiraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0