Hey kid, do you need any help?

Jag kan inte låta bli att gråta som en barnrumpa när jag tittar på det allra sista avsnittet av OC.
På den tiden det var alldeles nytt minns jag att jag såg det sista avsnittet tre gånger på en och samma dag.
Bra skit. Mycket bra skit faktiskt.

Så himla typiskt mig när det gäller avslut av något jag gillar. Sista Harry Potter-boken exempelvis kan jag fortfarande ta fram och läsa sista kapitlet. Bara för att det är så himla bra och så himla fint.

Sen kan det ju vara lite löjligt att fästa sig vid tv-serier och böcker. Haha, jag har på något dumt vis väldigt enkelt att leva mig in i saker och ting. Läsa en bok, se en tv-serie och sedan vara uppsluken.
That's who I am






Kommentarer
Postat av: Frida

aaah jag älskar sista avsnittet av OC, så himla fint ju! <3

oooch the rainy day women (bilden) är ju inte heller helt fel :)

2010-08-05 @ 11:13:03
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0