Hammer to fall

Åååh. Jag är typ aspepp på KÖREN. Det kommer bli långa dagar och en del smörade för päronen för att överhuvudtaget komma hem, men förhoppningsvis kommer det bli värt!

Förövrigt en väldigt trevlig onsdag. Alla onsdagar får gärna vara såhär, men det kommer bli svårt. Beccis åker ju till England för att stanna där i 11 månader redan nästa vecka. Det var iallafall frukansvärt trevligt att få se min syster igen innan hon åker. Inte bara för att lämna en film, utan mer för Beccis-gemenskapen. Den är sisådär väldigt viktig för mitt ego. 
Dock får hennes resa mig att tänka ännu mer på framtiden. Just nu är jag väldigt inne på au-pair. Åh vad jag önskade att jag visste att jag ville och inte höll på och bytte mål med livet var tionde sekund! BÖÖH. Det här ska vara sista året av gymnasiet, sista året i trygghet, men man måste komma nånstans och bestämma om livet. BAJZJOBBIGT.

Saker jag vill göra innan jag blir seriös och börjar plugga någon obestämd linje på universitet
* Åka som au-pair i USA eller Notting Hill.  (blå dörrar och hugh grant! <3)
* Gå på folkhögskola, musik OCH sån där man får resa och ha sig. Typ Afrikaresor.
* Flytta till Norge och jobba ihop cash till en jorden-runt-resa.
* Volontärarbete typ i Israel
... bland annat!
JEEEZ. Det här gör mig galen. Jag ska sluta tänka på det och titta på film med min mor istället! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0