Fånge på fortet

Ogillar att komma hem sent och ashungrig och inte få någon mat. Sen är päronen på golfbanan så det kommer dröja flera timmar tills de kommer hem och grillar den där köttbiten som ligger på diskbänken. Plus att det tar tid att grilla en köttbit. :( Orättvist. Jag är verkligen hungrich på den grillat!

Don't call it ilandsproblem!

Nu har jag massa saker att göra (på tom mage). Svenskabajs om det går an, sceniska eftersom jag är sekreterare (vilket jag inte vill vara mer då det tar för mycket av min dyrbara facebooktid. Eller tvärtom kanske det var?), sångläxa och lite mer fiol. För att ha det lite roligare hoppas jag på Gunde Svan på TV. Han pratar så gölligt!

TREVLIG kväll va?



Ja tack. Ge mig detta, eller lite iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0