Det är omtyckt

OKEJ!  Idag hatar vi Frida (iallafall lite) som har shoppat i Stockholm. Bara för att mina päron är svårövertalade!
Jag blev så sugen på Weekday och Topshop. Frida hade sett mina drömglajjor och därför trillade jag in på Weekdays hemsida.  Jag hittade inte dom glajjorna hon menade, utan iställe dessa dödligt snygga skor!
Glasögonen nedan är sådana jag ska finna! De finns inte i Linköping, tro mig jag har letat överallt.
MEN! Stockholm nästa, jag ska tjata tills mina föräldrar faller på knä!!


Weekday



Topshop

Sen för att bevisa att allt inte handlar om kläder vill säga att jag har världens finaste vänner.
Frida och Alva som det blev träning och Moulin Rouge med igår. Hanna, Becka och Karro som det lagades kycklinggryta med idag. DET ÄR OMTYCKT TILL TUSEN! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

du kan vara fin.

btw är jag inte helt hundra på att det var EXAKT sånna glasögon jag såg på weekday men nått liknande iallafall. älskar fan den affären alltså!

2010-04-09 @ 13:27:23
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: annapanna

fräscha solglajjer! :)

2010-04-10 @ 20:11:03
URL: http://annasorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0