Shackles!

När jag vaknade imorse hade jag den här på hjärnan och i duschen var den den här jag sjöng.
När jag cyklar iväg till skolan är det den här jag ska skruva upp volymen till. För jag känner på mig att det kommer bli en asbra dag som har varit asgrym hittills. Jag har sovmorgon och vaknade 7 och var jätteutvilad. Men att gå upp tidigt är inget för mig, så jag låg och halvsov tills 9.
 
Nu har jag bara bråttom. Like usually! 


( Jag tror jag har spelat sönder mina högtalare på datorn. BAUJS!) 

 

Kommentarer
Postat av: Fjärilslarv

Jag gillar zebran i den nya designen! Där fick du det verkligen att se-bra ut. Thihi.

2010-04-19 @ 21:43:06
Postat av: Lovisa

Åhåååå, Flahults-shackles.. :)

2010-04-20 @ 06:16:53
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0