Fuck you linsen!

Jag blir så trött på linser. Det är ju bara skit rätt igenom!
Igår öppnade jag ett nytt linspaket och de funkade en dag. Idag har det nämligen svidit hela dagen i ögat, något som visade sig vara pga en trasig lins. HUR kan en lins gå sönder när den var hel när den sattes in i  ögat?!!
Det här innebär: jag måste gå till optikern imorgon, något jag hatar. Det har alltid varit en massa skitproblem varje gång jag gått dit :(  Och om det måste skickas efter nya linser är det antagligen JAG som måste betala dem eftersom det var jag som tog sönder den, på något mystiskt sätt! 
 

Tror ni inte att jag även har glömt mina glasögon hemma, något som leder till att jag får gå till skolan imorgon halvblind. Eller, jag har ju inte ens mycket synfel, men nu när jag är så van med linser eller glasögon får jag typ kramp i ögonen när jag är utan. Jag får huvudvärk av att bara titta på OC, måste anstränga ögonen så mycket. ÖH! När fick jag sådan underbar syn? Var trampade livet snett?

Nog klagat kanske. Min underbara sommar kommer bli ÄNNU bättre. LILY ALLEN på plats på peace and love! Minns ni hur olycklig jag var när jag missade henne på way out west förra året? Nu iallfall, jag ska sjunga och dansa till denna underbara kvinna! Skrika fuck you (Idag riktat till linsen) very much!


Lily Allen - Fuck You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0