Go and die!!! Pani-i-i-i-i-i-i-ik!!

Alltså. Den som kom på arbetsmiljö och säkerhet måste varit helt dum i huvudet. 
Det är sådan fruktansvärt tråkig, ovärd kurs och jag orkar bara inte plugga på till torsdagens prov. Jag funderar nästan på att låta det vara. Det får gå som det går you know. Men samtidigt så är det lättaste kursen att få MVG i, jag har ju fått MVG på ena halvan så det gäller bara att pricka in tillräckligt många rätt på provet och det ska inte vara så svårt. Så otroligt simpelt är det, eller så simpelt skulle det vara om man inte sovit eller spelat bubble shooter varje lektion. För har jag nämnt att det är tråkigt??! SKITKURS!


Jag kan även meddela att Alphabeats nya skivare är stämningsupphöjare till tusän!
Men trots det lyssnar jag på far&son och önskar jag hade lite panik över provet. Då skulle det här plugget gå bättre...

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag kan inte heller plugga, det är stööört tråkigt!!!

2010-04-19 @ 22:05:01
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0