Fjällreeev

Jag älskar min fjällräven, men börjar faktiskt bli sugen på en ny vårjacka då jag har haft min fjällis nu i två år ganska konstant vår, sommar och höst. 

Nu har jag blivit grymt sugen på en ny jacka och här om dagen såg jag en tjej med jackan här under och den satte mig i trans. Så himla fin!!! Dessutom mycket finare i verkligheten.

Jag tror faktiskt jag ska dra en svep förbi Monki imorn för att prova den. Inte för att jag har pengar, utan mest för nöjes skull och för att jag faktiskt är svintrött på fjällisen. Jag kanske ska prova på övertalningsmetoden...?

Fast kanske att man vill ha en lättare jacka trots allt? Sen när det blir sommar...? Eller vad tror ni? Är jackan för mycket vår eller funkar den i sommar också?


Kommentarer
Postat av: björn

funkar definitivt i sommar också. ser väldigt svårmatchad ut dock. svårt att inte råka bryta mot färgen liksom

2010-04-24 @ 11:38:22
URL: http://november.blogg.se/
Postat av: anna

jag ÄLSKAR den där jackan!

2010-04-27 @ 20:12:48
URL: http://annasorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0