bra recensioner och faderskap. CONGRATS!

Idag fick jag ett sms från Jenny där det stod att hon har fått arkens nya skiva. Hennes far hade förbeställt den åt henne och alltså fick hon den idag. Hon sa att den var jättebra och i Aftonbladet står det att det är The Arks bästa. FATTAR ni hur pepp jag blev?  Jag sprang till pressbyrån (där den ska säljas för enbart 99 kronor!!) och kollade om de "råkade" ha den redan idag trots att den ska släppas nästa vecka. Det hade de ju såklart inte, så alltså får jag vänta... GRR!

Lite annan The Ark uppdatering för er som har missat det nya: OLA SALO HAR BLIVIT PAPPA TILL DOTTERN JUDITH! När jag läste det började jag nästan tjuta av glädje. Jag har sett Ola 2 gånger, men aldrig mött honom face to face. Trots det är jag galet förälskad och beroende av denne man och hans verk. Så stort grattis till Ola!!!

Jag längtar tills sommaren. Då får jag se honom och de övriga arkarna. Twice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0