Belive me when I say I love you

Jag hade nästan glömt hur fin, färgsprakande, fascinerande och fantastisk den här filmen var. Så längesen var det sist jag såg den. Man sitter med ett pirr i magen genom hela filmen, trycker kudden mot magen och önskar att man vore en av dom. Drömmer sig bort om äkta kärlek, även om det är på film...

Och åter igen slås jag av, det finns nog ingen vackrare låt än denna.
varför ska min orkester spela sönder den när orginalet är så vacker så man vill lipa?
De sjöng den här på min brors bröllop. Banne mig, så ska det bli på mitt också.
En dag.





Moulin Rouge - Come what may

Kommentarer
Postat av: Alva

Den är så fin! Jag blir nästan lite tårögd nu!

2010-04-09 @ 09:16:50
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0