Something cute

Så här är det.
De mest fantastiska människorna man kan tänka sig råkar gå i min klass.
Det finns nog inget skönare än att ha en plats dit man kan gå och känna sig så oerhört trygg varje dag.
Det är så otroligt skönt att vi 13 tjejer i klassen verkligen passar ihop. Vi pratar om allt mellan himmel och jord, kan vara stenseriösa men också så härligt flummiga. Det är så skönt att ha vissa dagar, som den ikväll, där alla 20 killarna får vara borta och vi kan koncentrera oss på varandra.

Jag har verkligen haft en superbra dag. Den började visserligen med ett hemskt matteprov och ett hemskt skolfoto, men slutade med Fråga Olle hos Amanda. Däremellan var 11 av 13 möjliga och pysslade på Medmera. Finfina armband/halsband/örhängen pärlades och våran kreativa sida utanför musik kom fram. Även om vi satt och sjöng under hela tiden alá världens bästa esteter. Sen köpte vi lite hämtmat, åkte till Mandus och tjockade oss.  Otroligt mysigt och en väldigt värd kväll!

Ni är bäst tjejer!
Man kan helt enkelt säga att ni gör min dag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Verkligen världens bästa kväll med världens bästa klass! <3

2009-10-04 @ 12:24:32
Postat av: anna

jag var inte där, men jag gillar också alla i klassen. ni är så söta! :D

2009-10-14 @ 18:16:57
URL: http://annasorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0