Nu är det fredagsmys

Ikväll har jag absolut INGA planer.
Och vet ni. Det känns såååå bra!

Jag har laddat upp med
- Revbensbjäll och potatissallad
- Chips och dipsås
- Turkisk peppar
- Fazermint (uttalas faktiskt Fatser enligt Frida som har varit granne med Fazer. Och är granne med cloetta, men inom snar framtid granne med skolan. Jag säger: inte okej! jag blir avundsjuk!)

Det enda som är fail med den här underbara myskvällenm är att jag som tänkte hyra en shopaholics bekännelser inte fanns. Eller rättaresagt, pissica har tagit bort alla hyrfilmer.. Dåligt!
Så istället ser jag på något annat trevligt och har en mysig kväll by my own.
Huset är tomt och jag känner bara för att mysa: tända ljus och himla-gott-te.
Ingen är bjuden!

Tror dock att om det ska gå i den här takten med min trötthet ligger jag däckad i sängen senast 22. Bäst att jag sätter igång med fredagsmyset.


Däremot, om det händer något imorn får ni gärna höra av er :) så jag inte myser sönder mig hela helgen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0