Nothing is enough

Jag hatar att känna mig otillräcklig.
Jag hatar att se hur ens vänner liksom har ont, men jag kan inte vara plåstret på såret.
Jag vill vara plåstret på såret. Läka det som gör ont.


Just nu verkar det vara den rätta tiden för krossade hjärtan och dåligt självförtroende.
Jag önskar att leendena inte vore påklistrade, utan att de kan vara så där vackra och äkta som annars.

Jag bryr mig för mycket om dig.
Och även om du säger att jag inte ska tänka på det så kan jag inte sluta, just av den anledningen!
<3








Idag fyller han år.
Grattis!

Kommentarer
Postat av: sofie

jag slår vad om att du är plåster på såren för många. fler än du tror, tror jag!

2009-09-12 @ 16:13:40
URL: http://poffy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0