in love

Det är jag och Alexander nu och jag är fairytalen han sjunger om.
Men jag känner konkuransen, helt plötsligt är han hela europas snuttigull. Men han är min! från första stund!


Borensberg var hur bäst som helst. Har jag nämnt förut att jag älskar min klass?
Det gör jag! Fast jag var inte pepp på klassfest igår, jag behövde vara lite ledig från de där människorna!
One Way var sådär, lite lame, men jag hade Jenny och Sofie där. Och Blue Eyes Soul som är schukt bra och har grymma texter! Dessutom är trummisen lik Simon och sångaren galet snygg och så drog han ett intressant vittnesbörd i all hast.
Ja, tillsist blev det en lyckad kväll och jag och jensan åkte hem till mig och såg esc. Norge vann som ni kanske har förstått. Och ni blir jag så sur, för nu när jag läser kompisars bloggar och status på facebook står det överallt NORGE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0