Enrique love

Den här gjorde min dag!
Och det bästa är att han är verkligen inte kan sjunga i verkligheten. Utan hans röst är datagjord och hans väg till kändisskap är pågrundav sin fader. (om ni frågar mig ve jag inte ens vem han är, förutom smörigare än sin son)

HAHAHA, stackars Enriqe är bortkopplad, men ljudteknikern spelade in och plockade fram hans röst.
Jag ser fram emot att lära mig mixerbordet, mouhahahaha

Massvis av kärlek till den där ljudteknikern.
Utan honom skulle inte alla i min älskade grupp dö av skratt på ljudtekniken!



Kommentarer
Postat av: Jenny

haha kul :D fast videon är ju jättefejk?



jag gillar han inte, men jag har hört honom sjunga live. han låter ju inte sådär. :P

2009-09-24 @ 18:23:56
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: sofie

haha, är det verkligen han? :P tjena

2009-09-24 @ 20:46:00
URL: http://poffy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0