En ö i havet

Jag minns hur jag älskade och slukade böckerna. Flera gånger om.
En serie på 4 grymma böcker som jag så många gånger har läst, fällt en tår och myst till.
Serien var jag sämre på att se på. Jag hade alltid en tendens att missa en massa avsnitt när jag var liten. Iallafall när de bara gick en gång i veckan, varje lördag klockan 19.
Nu går den iallafall på SVT och om ni råkar ha lite tid över, eller inte orkar göra det ni egentligen ska så säger jag: Se den på SVT:s hemsida!!!!!


Jag är hemskt sugen på piplarsson! Hoppas innerligt på att det kommer visas snart på das television! :)

Nu ska jag på cirkus! Pepp! När hände det senast egentligen?

Kommentarer
Postat av: Alfi

Jag tror faktiskt aldrig att jag såg ett enda avsnitt när det gick på tv... lyckades alltid missa (: Men böckerna är bra!

Cirkus? Kul! Med brorsbarnen??

2009-09-15 @ 11:17:41
URL: http://sweetlifeofalva.blogspot.com
Postat av: Fanny

Åhh de böckerna var knaaark! Stört mysiga!

2009-09-15 @ 11:27:07
URL: http://sommartid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0