El tango de Roxanne

När jag har inte sovit på bänkarna idag, så har jag varit sur och lyssnat på Moulin Rouge-musik.
Inte toppen alls att vara i skolan när man har världens huvudvärk.

Iallafall började dagen med att jag lyssnade på den här på bussen. Jag spolade tillbaka typ tio gånger och rös lika mycket varenda gång.
Så stört mäktig låt! In the end... När fiolen dampar loss (5,40) och Ewan McGregor och hans fantstiska röst på det, är verkligen sjukt snyggt!!

/tyvärr får fiolen mig att känna mig tvingad att spela på min. no lust till det alltså)

Sjukt bra film den där Moulin Rouge. Om det inte vore som så att jag har sett på massa One tree hill och har en massa plugg att göra skulle jag se den nu. Var sjukt längesen, men nu har jag som sagt en hög med skit att göra.

Lyssna, njut och rys.
Även om ljudet är långt ifrån rysarkvalité.



Belive me when I say I love you

Kommentarer
Postat av: Alicia

sv: nej jag har inte gått med i något :)

det är företag som vill samarbeta med mig genom min blogg :)!

2009-09-22 @ 21:21:24
URL: http://www.breezy.se
Postat av: Hanna

Moulin Rouge-musiken är stört bra! Love-temat är sjukt nice, och filmen du la upp här, med stråket sen, muuuuuuummmaaaaa<3

2009-09-24 @ 18:13:26
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/
Postat av: Idaho

Det känns som att när jag kan alla låtar utantill, verkligen alla, och lyssnar minst en gång i veckan, Då är det nog någonting som säger att den här filmen har något väldigt speciellt.

2009-10-04 @ 00:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0