Dislike

Det jag ogillar mest i den här världens är spårlösa försvinnanden.
Ungefär som det där vita pappret som låg bredvid mig här om dagen.
Jag satt och läste igenom det och tänket "det här blir nog inte så svårt" och så skjöt jag upp det. (Ovanligt)
Nu ligger inte pappret där längre och jag tänker så det knakar utan resultat där jag rotat i papperskorgar, väskor, lådor and so on.

Det är nu som jag har massa tid över för att göra det där fallet. Jag blir så sur!


Föresten, fett värd dag! En skoldag som skulle uppskattas varje vecka, helst tisdagar som i vanliga fall är skitdagar.
I vilket fall så hade don't drink and drive en massa föreläsningar och "övningar" på att ta sig ur en upp och nedvänd bil osv..
Det bästa var att dagen slutade 12 så jag åkte och tränade i en timma. Kom hem vid halv4. ME LIKE! Kommer aldrig hem så tidigt under en skolvecka, hur sjukt är inte det?
Då tänkte jag: nu har jag MASSA tid för att göra psykologin. Och där kommer vi till det borttappade fallet... GAH!

:(
kanske ska se oth istället... vore ju mysigt :) Eller en kopp te och den vita massajboken nummer 3.
nejnejnej! bad idea! trots borttappat fall har vi psykologiprov på fredag... Greken är att jag gillar psykologi, men det är första provet på aslänge och jag har inte hittat plugghumöret än (will I ever?)
so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0