blogg, gå och dö

Nu fattade jag vad Jenny menade, om mitt brev.
Men det där inlägget skrev jag i våras, då Kristoffer gick i skolan. (som det nämns)
Jag fattar inte, bloggen leker ett spratt med mig. Alla blogginlägg jag har skrivit sen dess har försvunnit :O
Seriöst?!

Vad vill bloggen med mig?!
Vart tog fredagsmys och min regissörblogg vägen och allt jag har skrivit sen 7 maj? (står i arkivet att det var då jag skrev "skolan", inte igår som min blogg antyder)  :O :O
Jag pissar på dig!!!!! dumma blogg :O


Eller nu såg jag. Fyra jättegamla blogginlägg har hoppat före det jag skrev igår. Skolan, in love, makthater, och farmville är jättegamla blogginlägg som är helt fel placerade av någon konstig anledning.
Det som står efter är det nya. Så hoppa dit om du inte vill läsa gammal goja! 
 
:@ :@
grr! jag blir soo upset!! Vid sådana här tillfällen funderar jag på att sluta med att blogga, för JÄMT ska det vara något fel.


hejdå!

Kommentarer
Postat av: sofie

så himla snygg design du har fått till då! gilla!

2009-09-12 @ 22:52:44
URL: http://poffy.webblogg.se/
Postat av: Alfi

Höhö,Jag pissar på dom!

Förlåt för att jag inte kom i fredags, det är massa fel på mina ögon..

Men vi ses imorgon tror jag.. puss

2009-09-13 @ 13:34:59
URL: http://sweetlifeofalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0