Arty farty love

Jag önskar att jag hade lättare för att hålla käft.
Hela dagen har jag haft en bäver uppstoppad i halsen och näsan. Det har liksom svidit av ondhet. Trots det stannade jag i skolan på ensemble och två timmar kör fastän Alva och Frida ville bli av med mig.
Nu är jag i vilket fall hemma efter en tröstlatte på stan och några leggins rikare. Jag har gjort två mattetal och druckit te, ätit en leverpastejmacka och kvidit över halsen. När inte fis-herman hjälper alltså...  Det värsta är att jag inte kan hålla käft. Jag önskar att jag kunde låta bli att sjunga hela tiden! Speciellt när jag är ensam hemma och har en poppig låt på hjärnan som bara vill sjungas ut, gärna så högt och falskt som möjligt.


Tillexempel den här låten. Den fastnar verkligen på hjärnan! Jag älskar låten, tihi. Den är så popig och alphabeatig som den bara kan bli. Plus att killen (som heter Anders SG, gissar att det står för Soren-goran eller något annat danskt) är så najs! (y)
Vi sjunger låten i min ensemble och konserten kommer bli den 19 oktober. Jag säger bara be there!! Folkungaskolans aula, folkungaskolans aula, folkungaskolans aula!!!! Klockan 19!!!!! :) :)


Alphabeat - 10 000 nights

Nu ska jag inte skriva här eller vara aktiv på ticnet.se. Jag har faktiskt psykologiinlämningsupg på fredag + psykologiprov. Just nu läser jag att Spektor kommer till Götet 11 december och jag vill dit och sjunga samson. Jag vill också åka till Göteborg på fredag och se Håkan Hellström. Blev verkligen assugen!  Fridaa??
Påtal om Frida så fick jag precis ett sms om att hon ger upp psykologin nu. Och jag har inte ens börjat.. Bra va? Det verkar ju lagom kul...  Wish me luck och krya på mig.
Blir antagligen ingen skola imorn. Det kan ju vara svinisen som är ute och kryper...


Tjongeri!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan! Jag råkade hamna på din blogg efter att ha läst en komentar som du lämnat på Underbaraclaras blogg. Läste att du är 17 år och kristen. Jag är 18 bast och kristen! Och ja, kanske låter lite mysko men jag undrar om vi skulle kunna snacka lite om tro. Lite sombrevväxling fast mejl. Vore skönt att få höra hur en annan ung tjej ser på det hela!



Det var en väldigt spontan ide jag fick. Om du vill så släng iväg ett mejl: [email protected].

Eller så kan du skita id et om det verkar konstigt :P



ha det bra!

Postat av: Fannny

Men åhhh, bli frisk! <3

2009-09-17 @ 08:20:27
Postat av: Fridis

Vi ville inte alls bli av med dig :O vi tänkte bara på ditt eget bästa och bevarandet av din goda hälsa 8)

Nu är psykologin över och helgen så jävla välförtjänt, men fan vi skulle vart i göteborg...

2009-09-18 @ 18:17:29
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0