skrivet igår, publicerat idag.

Jag är nästan lite lyrisk. Det är verkligen så himla roligt när man får sådan sjuk bra respons av andra! Jag snackar om afrokonserten och min ensemble som spelade upp Alphabeats 10 000 nights. Jag blir alldeles lycklig av att höra allas hejarop. Tack! :)

Det är konstigt, när jag är på scen så släpper verkligen allt.
Innan konserten satt jag och svalde som en idiot, ville verkligen få bort den där klumpen i halsen som bara växte sig större och större. Det är den enda nervöskänslan jag brukar få, precis innan det är dags.
Men väl uppe på scen med en mick i handen och ett grymt band bakom ryggen så blir det så himla kul.
Jag älskar det. Det känns som det rätta forumet för mig, få stå och lattja på scen.

Jag hade askul! Synd att man bara fick 3 minuter väl på plats...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0