bland gula löv

Jag vet att jag borde plugga ljudteknik nu, men hallå jag har viktigare saker att berätta om. Eller viktigt är det väl inte. Ville bara dela med mig av mitt leende på läpparna. Det är höst och i vanliga fall brukar jag verkligen ogilla det, men hittills har det bestått av mysiga dagar och prassliga promenader under gula löv mellan skolan och stan. Idag hade vi fet sovmorgon och jag sov till halv11, efter blev det skolan och skriva en engelskuppsats. Efter gick jag och Pontan till skivlagret där Markus Krunegård sålde sina nya skivor. Det blev 4 mysiga låtar där bland skivhyllorna och sen signering. Jag struntade i signeringen, hade ett tåg att passa, men köpte prinsen av peking. Vad jag kan säga redan nu är att det är en grymt bra pluggskiva. Sådär stämningsfull och mysig som passar perfekt såhär på höstkanten. Man vill bara koka till sig en kopp te och läsa en bok. (Är sjukt sugen på min Marian Keyes bok som jag aldrig har tid att fortsätta läsa i. Bara för att det är sjukt mycket plugg hela tiden! :( ) 
 Om jag känner mig rätt kommer jag köpa Lev som en gris, dö som en hund inom snar framtid. Sen ska jag köpa biljetter till MIKAkonserten i mars. Har ju faktiskt 150 kr på presentkort hos Ticnet, det här blir billigt och värt!

Nu ska jag sluta skriva bajs.
Ville bara säga det, att jag är glad även om jag har två feta prov den här veckan, varav ena är i morgon och jag inte alls är förberedd. Men mer förberedd ska jag bli nu, för jag vill inte alls sova. Haha! Sov ju till halv11 en tisdagsmorgon. När hände det senast?

.. och nästa vecka är det looooooooooooooooov!
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0