Acting seventeen?


Katie Melua - Closet things to crazy

Jag orkar inte lägga ner mer tid på att plugga den här veckan, men ett prov är kvar innan lovet och därför ska det pluggas nu någon timme till. Jobbigt då jag är trött, frusen, hungrig och koncentrationsförmågan liggandes på minus 3. För att trösta mig själv lite lyssnar jag på Katie Melua. Riktigt söt tjej. Riktigt söt låt.

Imorgon blir det filmkväll hos Lina. Är det något jag gillar i den här världen så är det hon alltså, för hon har en liten mysig lägenhet som man kan tränga ihop sig i och bara mysa. Imorgon ska vi (vilka fler än mig, Frida och lina är oklart) se A Walk To Remember. Den såg man inte igår alltså...  Folket jublar!

Just nu jublar jag över att pappa ropade att maten är klar! Jippi!
Adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar att du har det bra Karin!!

MEn jag saknar dig Karin och jag håller på att dö lite här i Norrköping om du inte kommer oh tar en titt hit snart tror jag.. Puss på dig fina!<3

2009-10-23 @ 11:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0