Stressad

Hektiskt liv? - JA!  
Jag stressar redan ihjäl mig även om just den här veckan har varit lugn. Ni förstår de kommande veckorna är mördarveckor. Fast blandat med lite kul såklart som tur är. Behöver något som gör att man överlever.

På söndag ska jag till Stockholm och IMPACT i självaste Globen. Det känns som att det kommer bli en helig upplevelse. Globen är ju sveriges största golfboll!!

Nu ska jag presentera mördarveckorna. (För jag vet att ni alla jublar över sådan information!)

Måndag: Svintrött efter kommit hem mitt i natten. Psykologiprov och Öppet hus på Folkungaskolan. (En liten inbjudan till er nior kan jag få med här då. Kom dit! Det är en skola som man inte blir besviken på!! Aldrig varit nöjdare med mitt val!)
Tisdag: Samhällskunskapsprov.
Onsdag: Hålla i en egen lektion på svenskan om en författare.
Torsdag: Enda dagen då det inte finns några planer... än!
Fredag: Engelskaredovisning om en bok jag inte ens kommit hälften i. Sen åka till Umeå med nattåg.
Lördag: Bröllop.
Söndag: Åka hem från Umeå.
Måndag: Börja IV-kurs på en annan skola. Leta rätt i korridor. Fast det är jag mest pepp för!
Tisdag: Jag ska själv tillsammans med pianist spela ett stycke av Mozart inför en offentlig publik. Jag är pissnervös redan och det är det som är typ värst ever!
Onsdag: Matteprov och ännu en konsert med musikskolan!
Torsdag: ALLA UNDERBARA ELISABETHARE HAR NAMNSDAG och mina mördarveckor är totally över. För ett tag i allafall..

Fråga mig inte varför jag delade med av det här. Kanske för att få medlidande och någon kan säga: Karin, du kan vara lugn jag har det värre... Jag borde sova- Klockan är ju över elva, kvällstid. Därför drar jag mot min säng istället.. Godnatt! (Godnatt sorority life!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0