Nu för tein.

Tjena vad tiden går alltså. Jag hinner inte ens blogga nu för tiden!! Fast varför ska jag blogga? Jag har inget vettigt att säga dessa dar. Det är bara skolarbeten och en himla massa julkonsertrep. Det gäller nästa vecka och jag är faktiskt aspepp! Det ska bli kul även om det är lite för tidigt för jinglebells.
Så gör er en tjänst och kom till missionskyrkan på årets julkonsert! Det kommer bli LYCKAT! :)
(och väldigt annorlunda mot förra året. Men nya saker är inte alltid dåliga!)

Så roligt blev det här blogginlägget. Men varsegod Alva och Frida. Nu har jag iallafall uppdaterat! :)
Nu ska jag vaccineras! :)

YOO!


Kommentarer
Postat av: Frida

we like!

2009-11-28 @ 00:57:26
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0