Nostalgica

Jag skojjade nyss om febern. Den har återvänt.
Men jag gör nåt vettigt, något som får klumpen till dator att hacka. Rensar och sparar bilder på hårddisk. Jag kan inte låta bli att vara lite nostalgisk.
Jag saknar 9an, Flahult, Borensberg, Sommar och min granne.

Min granne faktiskt jättemycket :(
Om vi skulle gå i 9an skulle han kommit med mina skolböcker, för det hände en gång när jag var sjuk. Och så var han min personliga tränare som lät mig gå hela spåret för han var sämst på att peppa.
Honom saknar jag. Fast han bor i Åtvidaberg. Jisses, vad finns där att göra?


Det var bara en parantes. Jag saknar Simon.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Jenny

det går verkligen någon sjukdom nu alltså!

halva min klass var sjuk idag typ, och jag är också dålig nu :( hosta, feber!



baconfeber.. jag känner det på mig

saknar dig

2009-11-17 @ 18:59:08
Postat av: Jag

BLI FRISK TILLS PÅ LÖRDAG!!!! DU MÅÅÅÅÅÅSTE!!!!

2009-11-18 @ 16:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0