Makeover?

Just det. Min blogg som ni ser är ganska opersonlig för tillfället.
Det har ska fixas så fort som det finns tid, ork och idéer.
Jag tröttnade sådär plötsligt och ett klick så var min blogg något annat.
Om det finns någon som tänker "åh vad roligt att designa en blogg" så är det ju bara att hojta till :)

Jag är lite Las Vegasinspererad efter fredags idoltema. Robbies tolkning av Frank Sinatra är en av de bästa skivorna som någonsin skapats. Tillochmed att vi har dvd från Royal Albert Hall och snacka om maffig konsert. Den skulle jag vilja uppleva in real life!  Nu kan jag inte sluta titta på de hans uppträdanden från den konserten! åh! Take a look!


Robbie Williams & Jonathan Wilkes - Me and my shadow

Kommentarer
Postat av: elin

det är roligt :D

2009-11-01 @ 23:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0