lägesrapport

Fortfarande sjuk! Men satsar på att bli frisk tills på lördag då det blir bio. Den andra Twilightfilmen,  New moon. Jag är åter igen inne i den där hetsiga Edward Cullen-fasen. Plus Jacob Black för han är skjuuukt snygg (och bara född 92 fastän han ser ut att vara typ 20!!!) mumsmums.
Har sett Twilight 2 ggr de senaste två dygnen. I know, nästan shame on me. Men jag är sjuk och har inte nördat det på väldigt länge. Därför är det okej.

Det jag egentligen tänkte skriva var om knivlisas blogg.
Seriöst! Nu har jag tillbringat en av mina sjuka timmar med att läsa alla hennes konstiga idéer och jag älskart! verkligen något annat än Foki och Kissie! Helt sinnesstört vilken rolig kvinna!
Så ta er en titt vetja! www.knivlisa.blogg.se
KLOCKREN!

That's all!


Kommentarer
Postat av: Fridis

Du borde verkligen komma i morgon (fredag) iallafall! Det gör inget att du hostar, hela jävla klassen hostar x) du skulle hört oss idag!

Vi måste ju kicka ass på psykologin ju!! <3

2009-11-19 @ 16:52:56
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Atefeh

Edwaaaaaaaaaaard! Läs om mitt inlägg om midnattsvisningen ;)

2009-11-20 @ 16:02:32
URL: http://atefehasadi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0