Jaaa!

Imorse hade jag sovmorgon och när jag väl vaknade en och en halv timme senare var jag helt omedveten om vad det var för dag. Jag satte mig på bussen, läste lite Tristan och Isolde och åkte hela vägen till skolan helt omedveten fortfarande.
Sen när jag äntligen fick tag på tidningen EXTRA med Malena Ernman på framsidan blev det en jubel från min sida!

IKVÄLL GÄLLER DET! Första semifinal i Eurovision Song Contest,  Moskva. Hur kul är det inte det? Askul!
Vi håller tummarna för Ernman och jag tror verkligen på en finalplats!

Nu ska jag läsa Tristan och Isolde, sen blire dags för svenska, naturkunskap och sen hem och ladda med morötter och dip. Party all night long!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: sofie

åååh! du är bra, och jag saknar dig :(

2009-05-12 @ 22:03:03
URL: http://poffy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0