Alltså

Frida klagar på att hon har skrivit en och en halv sida naturkunskap.
Jag har skrivit en halv.
Det ska vara klart imorgon och jag har dunkande huvudvärk. Ingen koncentration här inte.
Funderar på att ta storlek 36 på allting, så har jag fyra sidor.

Men en bra helg har det varit.
Rapps + Fanny var här och spelade kvartett med mig igår på min moders 50-årskalas. Partytält och massa släktingar och vänner. Det var jättetrevligt och det blev jätte uppskattat även om Henke spelade dåligt.
Dock har jag inte haft tid att pluggat idag. Hur ofta är släkten här? Kom fram till att senast jag träffade min kusin var sommaren för två år sedan. Disaster. Därför tog jag mig faktiskt tid och umgicks med dom ute i solen.
Sol, ja. Jag har gått runt i klänning och bara njutit. Nu gör det ont på nacken. Har linnebränna som bara den, röda axlar och det är ingen överdrift. Ni vet ju hurdan jag blir. Jag tål inte att sitta i solen en kvart utan att se ut som en lysande tomat. Dock är det bättre än ingen bränna allt. Eller är det där? Jag är ju närmare hudcancer?

Nog skrivet här. Naturkunskap gäller all night long. (celebrate good times come on! all night long!)
Shit! Ja vill bara sova! Mitt huvud gör sååå oooont!
Sen vill jag se klart på Twilight. För Edward Cullen är snygg och det är då en grym film. Fast böckerna är tusen gånger bättre. Jag hatar dom som bojkottar den!

Mitt ljud funkar inte på datorn föresten.
Det suger

pizzssuhs

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag lider med dig, Karin. Jag har också lyckats bränna mig,men jag får väl skylla mig själc när jag inte tog på nån solskyddsfaktor :P



Lycka till med naturkunskapen! :) Puss

2009-05-31 @ 21:48:35
URL: http://johaznak.blogg.se/
Postat av: JennY

OH! har du sett den nya officiella trailern till nya twilight filmen? galät bra

2009-06-01 @ 17:58:15
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Fritotita

"jag hatar de som bojkottar dem"

ska jag ta det personligt? x)

2009-06-01 @ 20:41:10
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0