gemu ??

jag går estet musik, men mitt hatämne är gemu.
för jag fattar ingenting och det verkar vara meningen att det ska vara så också.

fail på provet imorgon. säger då det.
för det är ingen överdrift. jag fattar faktiskt inte. jag kan inte höra med blotta örat om det är en överstigande kvart eller överstigande sext. shit. fail fail fail. jag kan inte se om det är ett b-mollmajsju. visste knappt att det fanns. eller D 7-5.

gosh. ännu en gång surrar tanken att jag har valt fel linje.
men nej. det har jag inte. för utan estet skulle jag inte ha kul varje dag, jag skulle inte gå i underbaraste klassen och få gå på världens bästa estetfester. jag skulle aldrig passa in på samhäll, inte så som jag gör på estet.
så jag tar tillbaka det. jag har inte valt fel linje, men den där gehörs och musikläran är för svår för att förstå och hur intresserad jag än är av musik så är jag inte ett dugg intresserad av den.

ta mig till havet och gör mig till kung.
låt mig få slippa gemuuun.

bajs hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0