fascination

Jag är helt beroende av fascination.
I Österrike var det den låten jag lyssnade på hela veckan och så har det varit sen vi kom hem. Så sjukt bra och jag brukar hela tiden se det, we live in fascination.
Det är fascinerande att nu blir det vår igen, snön smälter, fåglarna kvittar, solen skiner och det luktar vår utomhus. Det är fascinerande att se på Planet Earth. Massa coola djur man inte visste fanns, men som finns i regnskogar och har flera vackra färger. Det är fascinerande hur våran lilla jord fungerar. Det är fascinerande hur lärare lyckas trycka ner allt på en och samma vecka. Men det är också fascinerande att vi har världens bästa elevråd som anordnar Skolan är vår, nästa vecka, på tisdag!
Det har fixat en del band (navid modiri och gudarna!) och aktiviteter i klassrummen, lågstadiedisco med mera och vi får hänga där hela natten! Det kallar jag elevråd! Hyllningar till dom!

Igår såg jag "I taket lyser stjärnorna" med Amanda och Frida, och jag blev fascinerad då också. Hur man kan göra en film som får ens hjärta att skaka, klump i magen och tårar att rinna. Jag har läst boken typ 3 gånger och varje gång är den lika bra. Favorit av favoriten. Men jag upptäckte att jag blandade ihop den med "medan mamma sover" som också är sjukt bra! Typ samma tema. Hemskt tema, men det finns ju i verkligheten. tyvärr :(

Nu ska jag hitta på nåt. Fiol och städa, för ja har redan tränat på körsångerna och spelat piano. Vill yoga, men jag har ont i hela kroppen efter afro dansen i går. Världens värdaste grej -gymkort! wow, I did it !

hejsvej!
Jag bjuder på den här igen! Så himla braaaa!


Alphabeat - We live in fascination

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0