I preciate

Spotify!
Nu har jag det och allt finns verkligen. Really really!
Nu lyssnas det på Beach Boys. Det gör jag aldrig annars men jag tycker de är ashärliga. Har tänkt så många gånger att jag ska tanka ner lite av deras musik, men med tanke på dagens oroligheter (och en livlig diskussion med min bror) har jag kommit fram till att lugna ner mig med nerladdning. Förutom när det gäller one tree hill. Det borde inte vara olagligt att ladda ner serier man kan se på tv!!

I vilket fall, det är bra spotify. Känner jag mig sugen på vad som helst, är det bara att söka och få det. Jag är redan kär!

Enda nackdelen är att man inte kan ladda iPoden med musiken från spotify, som jag innerligt hade hoppats på. Jag har inte råd att köpa musik!

Däremot ska jag lägga ner pengar på att fräscha upp min cdsamling. Jag har inte köpt cdskivor på sjukt många år och det är typ Aqua och Britney Spears som syns i samlingen. Inte den sortens musik jag lyssnar på idag.

Jag har skrivit en lista på skivor jag vill ha och jag skrev upp alla de skivor ja kunde  komma på "bara sådär" och det blev 35 stycken. Men det ska jag lyckas med!



Idag bjuder jag på lite beach boys. Den här låten som får mitt huvud att spela upp hela love actually filmen. godtt!
 


The Beach Boys - God only knows

Kommentarer
Postat av: JennY

åh kan inte du bjuda in mig, please :)

<3

2009-03-08 @ 22:04:21
Postat av: Fritotita

Jaaaa tack jag tar gärna en inbjudan!!!!!!! (A)

2009-03-10 @ 10:55:43
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: JennY

Sv. Jag vet, men nu var det tydligen min tur. :/

Ja den var verkligen skitbra, mycket bättre än jag trott :D och han var ju rätt snygg, mja. det kan man ju säga.



åh tacktacktack :D jag väntar med spänning. skulle vara otroligt shyst du.

2009-03-10 @ 13:37:03
Postat av: kristin

I just love your blog !

Hm tänk om jag kunde skriva som du gör ;)

Om du får tid, vill du fixa min blogg ? jag blir galen på den..

2009-03-10 @ 20:24:53
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0