solsting

Idag har jag

* Blivit sugen på ännu mer sommar.  och sommarkläder. Speciellt en byxsdress! vanliga shorts! sandaler! linnen! På onsdag blir det shoppa av med Fritian.
* Sökt massa på Tradera och hittat finaste polaroidkameran och plånboken.
* Blivit assugen på RENT. Frida laddade upp en youtubeklipp på hennes blogg från den älskade musikalen och jag blev sugen på en Jennykväll.
* Beställt ett par ascoola solglasögon som enligt hemsidan ska landa i brevlådan imorgon.
* Hittat jättefina hårband som jag letat efter i vanliga affärer, på Urbans Outfitters hemsida. Dock växte ilskan när jag såg priset. Dom var såå fina!!!
* Bestämt mig för att köpa upp min lön. En ny iPod ska det bli. Den ska vara röd :)
* Inte läst en enda rad i dikt och tanke. skrämmande tanke är att vi har prov på onsdag och jag borde läst på redan för två veckor sedan minst!!!

Så nu vet ni vad jag ska göra. puss


 







fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0