NEEJ

Lägg av lägg av lägg av!
Världens sämsta säsongsavslutning av Greys.
Det slutade med att en Karin slängde sig i soffan, visste inte åt vilket håll hon skulle titta, med tårarna rinnandes. Glasögonen immade och hulkningarna överröstade TV:n.

Jag ger väl inga fler detaljer, men seriöst.
Nu blev det för mycket. Nu kan jag inte stå ut att vänta till säsong 6 för att få reda på om det verkligen är så.
Nu måste jag leta fram en näsduk och ta ett djupt andetag.

Det är bara en serie. bara en serie, bara en serie.....
The best one ever.

Kommentarer
Postat av: alexanddeeer

oj. nej, grät gjorde jag inte men TJENA asså, när man förstod att det var george som var den okända mannen... asså, varenda hårstrå på kroppen stod rakt upp!! fy vilken rysning.



och ja. det blir jobbigt att vänta ändå till höst :/

2009-06-13 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0