Mark

Jag vill bara fly nu.
Imorse, vid halv7 åkte hela familjen minus mig och mor till frankrike. De väckte mig aldrig (som jag bad dom) så jag fick aldrig säga  hejdå. Onödigt sa far min i tfn senare, för vi ska ju ändå ses om några dagar.
För om två dagar sitter jag och mor min just nu på flyget till fransosernas land. Jag vill dit NU. Det är nästan så att jag ångrar att jag inte trängde in mig i de överfulla bilarna (Anledningen till flyg). Det skulle kännas bättre att få börja åka i tre dagar än att sitta här hemma, vänta och titta ut genom fönstret och se spöööregn

Nåja.
Man får försöka roa sig.
Nu har jag sett början på Sound of music, tills jag blev övertalad att börja städa. Jag har inte städat ett dugg än, utan försöker istället få ordning på min iPod. Jag är så oteknisk, men jag ska göra stora under och göra den riktigt fylld innan France.

Häromdan träffade jag Jenny och vi såg på RENT. Fantastiskt film det där, trots att det inte fanns några tårar och istället satt vi och asgarvade till det sorgligaste ställena där tårarna brukar spruta i vanliga fall. Vi har sett RENT så många gånger nu att vi lägger märke till varenda rörelse (Mark gör) och sitter och tjuter av skratt istället (åt Mark). Mark är min nya favorit.

Tråkigt blogginlägg. Har inte så mycket att säga. Det händer inte så mycket längre, när det är sommarlov. Utan man sitter mest still och saknar klassen. Det har knappt gått en vecka och jag har abstinens. Jag längtar tills 18 augusti.
Men fett värt sommarlov skare bli ändå!
Kraam
 Anthony Rapp som Mark i RENT. huhu i lööv him!

Kommentarer
Postat av: JennY

Alltså. Han har alltid bara vart Mark, killen med kameran i bakgrunden. Nu funderar jag på om man borde göra en ny film, med bara honom i fokus. Hela tiden!



Fantastiskt bra må jag säga.

2009-06-18 @ 16:34:21
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Fridan

När kommer du hem sen egentligen? är du hemma typ vecka 29? Det är typ en evighet till men vi måste ses då!! puss

2009-06-18 @ 22:50:03
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0