I miss u

imorse när jag och pappa satt i tvsoffan och diskuterade dagen kom mitt huvud helt konstigt in på Flahult.
och så insåg jag att jag ska ju inte dit i sommar. jo, på en fjuttig lovsångskväll, men inget mer.
inget mer hetingbo, jag har knappt kontakt med hetingboet längre. Inte med någon, för det senaste året så har tiden bara flugit iväg. Grejen är den att jag vill inte att den ska flyga iväg mer. jag vill ha världens bästa flahultare nära, för ever.

gah :(

me want! i 3 veckor, inte bara en fjuttig kväll där man knappt hinner hälsa och prata med alla.
jag vet ju själv hur det brukar vara på lovsångskvällen. Jag har ju varit med om den tre gånger innan... som deltagare.


oj det här är verkligen jättejobbigt.
saknar alla människor så oerhört mycket.
ni har gett det bästa somrarna i hela mitt liv.
inget slår flahult 06, 07 och 08. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0