Det lider mot sitt slut

Igår såg jag på Jenny när hon spelade i Djungelboken. Fy vad det var mysigt med ett Tranåsbesök. Med tanke på att jag var där jätteofta när jag var liten när min morfar bodde där. Värsta nostalgitrippen. Bara jag satte ner fötterna på tranåsmark, kände de ojämna kullerstenarna under fötterna på den sidan man alltid missar att gå på trottoaren. Gå förbi ålderdomshemet där morfar tillbringade sina sista år. över stan, ån. Jotack. Jag tycker om tranås och förhoppningsvis får jag åka dit igen och se Jenny för hon var väldigt söt som apa, även om hon var utan svans. Duktig tjej det där, och hon sjöng grymt fint gjorde hon också!

När jag kom hem var jag sjukt trött. Så mycket plugg bakom mig, och nu när man har haft det sista provet så märks det hur hårt man har jobbat på sistone. Jag somnade vid 9 och vaknade halv 9 imorse utan någon klocka. Jag som tom hade ställt den på 9! Asgött att sova nästan 12 timmar!

Nu har jag lena ben, duschat, fixat naglarna, lockat håret, packat väskan, putsat fiolen och laddat batterierna fullständigt inför ikväll. Den sista konserten, inte för mig, men för mina underbara 3or. Ryttargårdskyrkan kommer vi hålla oss till i, klockan 19 börjar den och det kostar en liten, men värd slant. Kom dit vetja!

Nu ska jag steka lite korv och få i mig nåt att äta. Sen far jag til Linkan. Ska vara där halv4. Värd sovmorgon! hoho!

Kommentarer
Postat av: JennY

Det betydde guld att du var där. Jag blev så lycklig när du kom fram! Idag var Gustav där :D han satt på fjärde raden med ett av sina söta barn i famnen.



Och visst är Tranås mysigt, du är välkommen tillbaka när du vill! <3



2009-06-09 @ 21:22:02
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0