Den poetiska eddan

Jag har bloggat endel på senaste. Jag har liksom fått en kick, eller så är det ett sätt för mig att rymma från litteraturhistorian. Även om jag, hör och häpna, tycker att det är ganska kul. Dock jättesvårt att sitta en dag innan och plugga in allt. Jag är lite dum i huvudet.

Tänkte att det var längesen jag bjöd på en gosig låt och Ane Brun står högst upp på goslistan.
Ane Brun kommer btw till Lkpg den 3 oktober. Jag känner mig jättesugen på att åka och sitta i publiken och bara lyssna. Definiera ordet musik som Ane Brun verkligen än, i alla fall i mina öron.
Någon som vill följa med?


 
Anne Brun - The Treehouse


Annars gäller ganska mycket Håkan just nu. Det är sommar och då finns inget bättre än Hellström!

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh är det dyrt? annars är jag sugen



Peter Johansson och Matilda Hansson konsert i Norrköping i november föressten. Musikaltema (Y) Ska du dit?

2009-06-02 @ 19:09:32
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Friday

Jag är alltid intresserad!

Annars är jag mest pepp på way out west och Lily Allen just nu... :)

2009-06-02 @ 21:44:23
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: unge herr bojestig

hörredu. finfin blogg. ajg ahr d0ock bara läst senatse inlägget men det lutar åt en noggrannare koll :) vilken mysig låt. jag gillar dig. blir det nån östgötaträff? ;)

2009-06-03 @ 09:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0