Crap

Hahahah!
jag har verkligen så sjukt mycket skräp på min dator!

Har införskaffat mig en ny iPod. Det gick fortare än det skulle, men glad för det är jag. Man sparade faktiskt in 200 spänn på att köpa den på SIDA istället för Elgiganten. Ett tips på vägen!
Anyway. Det är såndär som inte är röd och oval, som jag hade tänkt mig. Det blev en svart, stor, klumpig, redan repig sak med hela min dators minne. Och det var därför jag la in verkligen alla låtar som fanns på min dator.
Jag trodde verkligen att det skulle bli mer än 3700 stycken. Så därför går jag ner på mina bara knän och säger:  skicka muusik till mig!! Jag har väldigt lite av allt bra nu för tiden!

Och ni visste väl att Hallelujah finns i många versioner?
När jag åkte bussen idag kom det 7 olika versioner, varav en var italensk.
Jag undrar hur många fler språk jag har den på ?

En dag ska jag verkligen reeensssa min dator.  Och spara det som är värt.
Jag vill inte mista allt, som jag har gjort en gång. Det var en riktigt jobbig period i mitt liv.

Men det får bli ett sommarprojekt. Nu ska jag snart på femårskalas hos sweetnosen Pauline, därför ska jag changa om lite. Föresten har jag hittat ett litet tygstycke jag kan knyta som rosett runt huvudet nu! ARRÅÅ som Erik skulle uttryckt sig.

tjangtjång

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hm SIDA.. där har jag aldrig vart.

2009-06-06 @ 08:26:03
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: jag då va

haha okej då, siba. men jag kunde inte komma på om det var ett b eller d x)

din lilla tölp!

2009-06-06 @ 11:57:08
Postat av: JennY

Det är bra :) Jag gillar Siba, stort fan!

2009-06-06 @ 16:12:52
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0