I just can't get enough

Nu har jag landat.
Eller rullat klart. Med båda fötterna på golvet i mitt rum. Det känns fantastiskt. Det har aldrig känts så bra att vara hemma, glo på facebook och prata med ens vänner. (även om alla far till festivaler)
Jag har haft sådan störd hemlängtan, faktiskt. 

 
Flahult. Ni anar inte hur mycket jag saknar det. Hur jag saknar människorna. Livet där.
Jag saknar det så mycket att jag vill fälla en tår. För det river i magen när jag tänker på det.
Tänka sig att ett ställe kan komma att betyda så mycket. Och där är dom nu.
Sofia ringde mig när ja var i Schweiz. Då kunde jag inte svara, men jag ska ringa henne imorn. Checka läget. Får lite lägerkänsla.


Nu ska jag sova i min säng. Det är därför jag har haft sådan störd hemlängtan.
Imorgon ska jag gå på en promenad, spela fiol och spela piano. Det är därför jag har haft sådan störd hemlängtan.
Sen ska jag ringa ett samtal och bestämma lite träffar med människor jag inte träffat på ett tag. Det är därför jag har haft sådan störd hemlängtan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅHH, Karin!! vi måste ses, saknar dig stört mycket!!! vi får komma på något, hoppas du hade det underbart i Frankrike :D puss!!!

2009-07-07 @ 14:12:12
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0